Warranty and service

I přes veškerou péči, kterou věnujeme našim výrobkům, může v ojedinělých případech nastat porucha. V takovém případě je třeba Váš přístroj ALIGATOR reklamovat.

V případě reklamace, ale i v případě poškození přístroje, či jiné nezáruční závady se na Vás těšíme v našem servisním centru.
Přístroj nám můžete doručit buď osobně (v takovém případě se Vám budeme snažit závadu odstranit na počkání) nebo nám ho můžete do servisního centra zaslat poštou či jinou zásilkovou službou.

Pro velkoobchodní partnery je pro vyřizování reklamací určen náš B2B portál.

Adresa servisního centra:

ADART COMPUTERS s.r.o.,
Sokolovská 161, 18000 Praha 8.

Telefon: 284810264, 242447433 - v hlasové nabídce stiskněte „2“.
E-mail: reklamace@adart.cz

Otvírací hodiny:
Po-Pá: 9:00 - 17:00

POZOR! Vchod do servisního centra je z ulice U Balabenky.

Sledování Vaší zakázky na webu

Pomocí našeho systému můžete Vaši zakázku sledovat on-line. Stačí, abyste před odesláním balíku vyplnili pomocí našich stránek elektronickou průvodku. Po jejím odeslání získáte číslo a heslo pro sledování aktuálního stavu Vaší zakázky. Elektronickou průvodku můžete vyplnit na našem reklamačním portálu.

Technická podpora pro ČR a SR

Dotazy ke zboží: dotazy@adart.cz
Reklamace: reklamace@adart.cz

.