Záruční a pozáruční servis produktů Aligator

I přes veškerou péči, kterou věnujeme našim výrobkům, může v ojedinělých případech nastat porucha. V takovém případě je třeba Váš přístroj ALIGATOR reklamovat.

V případě reklamace, ale i v případě poškození přístroje, či jiné nezáruční závady se na Vás těšíme v našem servisním centru.
Přístroj nám můžete doručit buď osobně nebo nám ho můžete do servisního centra zaslat poštou či jinou zásilkovou službou.

Ceny nejčastějších oprav u dotykových telefonů a tabletů naleznete v našem orientačním ceníku.

Pro velkoobchodní partnery je pro vyřizování reklamací určen náš B2B portál.

Adresa servisního centra:

ADART COMPUTERS s.r.o.,
Sokolovská 2170/161,
18000 Praha 8,

Otvírací hodiny:  Po-Pá: 9:30-13:00, 14:00-17:00
Osobní příjem a výdej zakázek je v prodejně - vchod z ulice Sokolovská.

Telefon: 242447433, 211222920 - v hlasové nabídce stiskněte „2“.
E-mail: reklamace@adart.cz
 

Sledování Vaší zakázky na webu

Pomocí našeho systému můžete Vaši zakázku sledovat on-line. Stačí, abyste před odesláním balíku vyplnili pomocí našich stránek elektronickou průvodku. Po jejím odeslání získáte číslo a heslo pro sledování aktuálního stavu Vaší zakázky. Elektronickou průvodku můžete vyplnit na našem reklamačním portálu.

Technická podpora pro ČR a SR

Dotazy ke zboží: dotazy@adart.cz
Reklamace: reklamace@adart.cz

Adresa pro zasílání reklamací v SR - POZOR, změna adresy!

GO4-ALIGATOR
Slivková 12
821 05 Bratislava
e-mail: reklamace@adart.cz
infolinka: +421 - 650 540 076
dispečink: +421 - 905 464 464